Kam skirta?

Startuolių akcininkams ir investuotojams, kurie nori, jog lėšos būtų naudojamos atsakingai, o startuolis sulauktų sėkmės rinkoje ir generuotų pelną.

Kokia iš to nauda?

  1. Taupau Jūsų laiką ir padedu išjudinti startuolius – vedu idėjų generavimo ir darbines sesijas, kad startuoliai patys atrastų sprendimus ir darytų progresą.
  2. Suorientuoju į rezultato siekimą, o ne į atsitiktinę veiklą – suformuoju ir padedu realizuoti užduotis, kad startuoliai pasiektų numatytus verslo plėtros etapus („milestone“).
  3. Išsklaidau abejones ir sumažinu klaidų tikimybę – padedu atlikti rinkos tyrimus, iškelti ir patikrinti trūkstamas verslo hipotezes.
  4. Padedu laikyti situaciją “ant pulso” – dalyvauju susirinkimuose ir fiksuoju kiekvieno startuolio progresą gantt diagramoje su naujausia informacija, kuri Jums, kaip investuotojui, yra aktuali.
  5. Padedu atrinkti ir realizuoti efektyviausias rinkodaros priemones.

Kaip tai vyksta?

Startuolio koordinavimo paslauga kiekvienu atveju yra individuali, tačiau įprastai į tai įeina:

  • startuolio projekto administravimas per gantt diagramą: einamųjų užduočių formavimas ir detalizavimas, atliktų rinkodaros darbų tikrinimas, priminimas, pagalba samdant išorinius specialistus;
  • verslo modelio sudarymas ir atnaujinimas kiekvieną savaitę, po hipotezių patikrinimo ar faktinių duomenų gavimo;
  • hipotezių iškėlimas, tikrinimo tvarkos bei galimybių numatymas, gautų rezultatų analizė;
  • parengiamasis darbas su strateginiais partneriais (idėjų generavimas, pasiūlymų rengimas);
  • darbinės idėjų generavimo sesijos, periodiniai projekto aptarimai bei kiti darbai pagal poreikį;
  • operatyvus atgalinis ryšys, papildomos įžvalgos, atsakymai į rinkodaros klausimus.

Kiek tai kainuoja?

Iš anksto numatysime ir suderinsime tarpinius tikslus („milestone“), o už atliktą darbą mokėsite tik tuomet, kai bus pasiekti atitinkami tikslai: nėra rezultato – nėra ir sąskaitos už mano darbą!