Kam skirta?
Startuolių akcininkams ir investuotojams, kurie nori, jog lėšos būtų naudojamos atsakingai, o startuolis sulauktų sėkmės rinkoje ir generuotų pelną.
Kokia iš to nauda?
- Taupau Jūsų laiką ir padedu išjudinti startuolius – vedu idėjų generavimo ir darbines sesijas, kad startuoliai patys atrastų sprendimus ir darytų progresą.
- Suorientuoju į rezultato siekimą, o ne į atsitiktinę veiklą – suformuoju ir padedu realizuoti užduotis, kad startuoliai pasiektų numatytus verslo plėtros etapus („milestone“).
- Išsklaidau abejones ir sumažinu klaidų tikimybę – padedu atlikti rinkos tyrimus, iškelti ir patikrinti trūkstamas verslo hipotezes.
- Padedu laikyti situaciją “ant pulso” – dalyvauju susirinkimuose ir fiksuoju kiekvieno startuolio progresą gantt diagramoje su naujausia informacija, kuri Jums, kaip investuotojui, yra aktuali.
- Padedu atrinkti ir realizuoti efektyviausias rinkodaros priemones.
Kaip tai vyksta?
Startuolio koordinavimo paslauga kiekvienu atveju yra individuali, tačiau įprastai į tai įeina:
- startuolio projekto administravimas per gantt diagramą: einamųjų užduočių formavimas ir detalizavimas, atliktų rinkodaros darbų tikrinimas, priminimas, pagalba samdant išorinius specialistus;
- verslo modelio sudarymas ir atnaujinimas kiekvieną savaitę, po hipotezių patikrinimo ar faktinių duomenų gavimo;
- hipotezių iškėlimas, tikrinimo tvarkos bei galimybių numatymas, gautų rezultatų analizė;
- parengiamasis darbas su strateginiais partneriais (idėjų generavimas, pasiūlymų rengimas);
- darbinės idėjų generavimo sesijos, periodiniai projekto aptarimai bei kiti darbai pagal poreikį;
- operatyvus atgalinis ryšys, papildomos įžvalgos, atsakymai į rinkodaros klausimus.
Kiek tai kainuoja?
Iš anksto numatysime ir suderinsime tarpinius tikslus („milestone“), o už atliktą darbą mokėsite tik tuomet, kai bus pasiekti atitinkami tikslai: nėra rezultato – nėra ir sąskaitos už mano darbą!