Startuolių verslas: nuojauta ne visada padeda | Marketologai

Startuolių verslas: nuojauta ne visada padeda


Donatas Jonikas prieš 3 years nėra komentarų .

Interviu “Verslo žinioms” metu pasidalinau įžvalgomis iš atlikto savo tyrimo, kurio metu apklausiau 1.447 startuolius iš viso pasaulio.

Nesvarbu, ar JAV, Rytų Europa ar Australija – visame pasaulyje startuolių klaidos labai panašios. Du trečdaliai visų mano ištirtų startuolių pradėdami verslą žengia aklai. Didžiausia ir esminė startuolių klaida – rėmimasi nuojauta, asmenine patirtimi, stereotipais, nepatikrinant to realiai, neįvertinant savo konkurentų.

Viena didžiausių nesėkmių, kuri mane patį labai nustebino – tai vieno startuolio iš kitapus Atlanto patirtis. Jie pritraukė 11 mln. USD investicijų, išsiplėtė į 13 šalių, turėjo daugiau nei 150 darbuotojų ir gana solidžią vartotojų bazę, tačiau galiausiai baigėsi visi finansiniai rezervai ir šis startuolis žlugo. Sunku patikėti, kad tokia didelė organizacija nebuvo pasitvirtinusi visų būtinų verslo hipotezių ir pagrindinius sprendimus darė remdamiesi tik prielaidomis, kažkieno asmenine patirtimi bei autoritetu

Plačiau: 2017 m. kovo 27 d. “Verslo žinių” publikacijoje Startuolių verslas ir rinkodara: nuojauta ne visada padeda

Komentarai per Facebook