Rašau knygą apie startuolių rinkodarą nuo pradinio idėjos patikrinimo iki pelningo ir didžiuliais tempais augančio (“growth hacking”) verslo. Tam, kad ši knyga būtų kuo naudingesnė realioje praktikoje atlikau daugiau kaip 1.000 startuolių iš viso pasaulio tyrimą. Apklausoje dalyvavusių įmonių geografija ganėtinai plati – startuoliai iš Centrinės ir Rytų Europos sudarė tik 22% visų respondentų.
Tęsiu darbus toliau: atlieku giluminius interviu, analizuoju atskirus startuolių atvejus ir rašau knygą. Tai bus praktinis startuolių rinkodaros vadovas paremtas daugiau kaip 1.000 startuolių gerąja praktika ir apims 5 pagrindinius etapus: galimybių studiją, prototipų kūrimą ir hipotezių tikrinimą, lėšų pritraukimą, įvedimą į rinką ir verslo augimą.
Jei norite sužinoti daugiau tiek apie pačią knygą, tiek ir apie jos rašymo eigą, kviečiu prisijungti į Linkedin grupę “Startup Evolution Curve” arba užsukti į EvolutionCurve.com