5 žingsniai į efektyvų startuolio pozicionavimą | Marketologai

5 žingsniai į efektyvų startuolio pozicionavimą


Donatas Jonikas prieš 4 months nėra komentarų .

Pozicionavimo teiginys (“positioning statement“) – tai trumpas ir konkretus aprašymas, kas yra Jūsų klientas ir kaip Jūs norite, kad jis suvoktų Jūsų prekinį ženklą, vertės pasiūlymą ar verslą apskritai.

Nors kai kuriais atvejais pozicionavimo teiginys gali skambėti kaip tiesiog reklaminė žinutė, tai yra vidiniam naudojimui skirtas įrankis, pagal kurį sustyguota visa Jūsų rinkodara. Todėl efektyvus pozicionavimo teiginys yra tarsi kelrodė žvaigždė visai Jūsų rinkodarai ir padeda neužsimiršti, KAS yra yra Jūsų pagrindiniai klientai ir KODĖL jie turėtų pirkti būtent iš Jūsų. Patikėkite, žinant šiuos atsakymus, tai stipriai palengvina visa kita!

Pradėkite nuo šių 5 žingsnių:

  1. įvardinkite savo tikslinius klientus ir konkurentus
  2. atraskite savo išskirtinumą, kuris tikrai svarbus klientams
  3. pateikite tvirtus įrodymus, kodėl klientai turėtų Jumis pasitikėti
  4. apjunkite visa tai į vieną sakinį – pozicionavimo teiginį
  5. išgryninkite trumpą pozicionavimo žinutę

Apie viską išsamiau – Slovak STARTUP straipsnyje “5 Steps to Create Effective Positioning For Your Startup

Komentarai per Facebook