10 pavojingiausių startuolių rinkodaros klaidų | Marketologai

10 pavojingiausių startuolių rinkodaros klaidų


Donatas Jonikas prieš 1 year nėra komentarų .

 

10 Most Dangerous Mistakes in Startup Marketing

Rašydamas knygą apie startuolių rinkodarą “Startup Evolution Curve” atlikau tyrimą, kurio metu susipažinau su Slovakijos startuolių bendruomene SlovakStartup. Šio portalo redaktorius ne tik pasveikino mano iniciatyvą, bet ir prisidėjo ją realizuojant. Jam paprašius pasidalinti pirminėmis įžvalgomis ir tyrimo rezultatais dar iki knygos išleidimo, tai padariau su malonumu. Todėl portale buvo paskelbtas išskirtinis straipsnis (“exclusive guestblog”) apie startuolių daromas klaidas rinkodaroje. Įvertinęs daugiau nei 1000 startuolių visame pasaulyje, konstatavau pavojingiausias klaidas, kurias daro išskirtinai didelė dalis startuolių vis dar negalinčių pasiekti reikšmingų rezultatų. Pasitikrinkite ar šios klaidos nekiša kojos ir Jūsų versle!

  1. Visų pirma sukuriamas produktas ir tik po to galvojama apie rinkodarą.
  2. Sprendžiamos ne pakankamai rimtos klientų problemos, o kuriama vertė nėra esminė.
  3. Ką apie Jūsų produktą sako klientai ir už ką jie iš tikrųjų moka pinigus yra du skirtingi dalykai.
  4. Daroma viskas, kad įtiktų investuotojams, o ne klientams.
  5. Manymas, jog “mes neturime konkurentų”.
  6. Mūsų idėja yra unikali, todėl ji pasklis “iš lūpų į lūpas”.
  7. Viskas, ko mums reikia, tai geras verslo plėtros “hakeris” (“growth hacker”).
  8. Rinkodarai reikia didelio biudžeto, todėl tuo užsiimsime, kai pritrauksime investuotojus.
  9. Įeisime į rinką “su trenksmu” (pasikliauname įvedimo į rinka kampanijos sėkme).
  10. Pinigai deginami, o ne investuojami.

Visą straipsnį anglų kalba galite skaityti čia:  10 Most Dangerous Mistakes in Startup Marketing

 

 

Komentarai per Facebook