Konferencija “Klientų patirtys 2020. Įsitraukimas, lojalumas, inovacijos” | Marketologai

Konferencija “Klientų patirtys 2020. Įsitraukimas, lojalumas, inovacijos”


Donatas Jonikas prieš 1 year nėra komentarų .

klientu-patirtys-2020

Lietuvos verslo konfederacijos ir „OVC Consulting“ organizuotoje konferencijoje „Klientų patirtys 2020: įsitraukimas, lojalumas, inovacijos“ kalbėjome apie tai, kaip artimiausioje perspektyvoje dominuoti klientų patirčių formavime ir kaip tapti išskirtiniu kliento sąmonėje. Riba tarp rinkodaros, skaitmenizacijos ir tiesioginio santykio su klientais jau nebeegzistuoja, siekti kliento įsitraukimo ir išskirtinio pasitenkinimo organizacijos turi visur ir visada.

Skaitydamas pranešimą “Startuolių sėkmės istorijos: ką šiandien klientų aptarnavimo veikloje galėtų pritaikyti tradiciniai verslai?“, pasidalinau trimis esminėmis įžvalgomis ir praktiniais pavyzdžiai.

  1. Visų pirma spręskite rimtą kliento problemą ir suteikite esminę naudą.
  2. Nespėliokite! Eksperimentuokite su realiais klientais ir gaukite faktus!
  3. Surinkę faktus peržiūrėkite ir atnaujinkite verslo modelį.

Malonu buvo dalintis scena su garbiais pranešėjais: Remigijumi Šimašiumi, Vytautu Černiausku, Dariumi Bagdžiūnu, Kšištof Zmitrovič, Tomu Rytel, Žaneta Simonaityte, Rasa Povilaike ir Domu Vyšniausku. Konferenciją charizmatiškai moderavo pozityvumo trykštantis Paulius Avižinis.

Beje, visus šablonus, kuriuos aptariau konferencijoje, galima atsisiųsti iš čia.

Komentarai per Facebook