Kodėl dalis verslininkų nekuria šventinės nuotaikos | Marketologai

Kodėl dalis verslininkų nekuria šventinės nuotaikos


Donatas Jonikas prieš 2 years nėra komentarų .

Vytenis Radžiūnas LRT.lt portalo 2015 m. gruodžio 19 d. publikacijoje “Kodėl dalis verslininkų nekuria šventinės nuotaikos” nagrinėjo įmonių vitrinų puošimo prieš šventes klausimą. Pasidalinau nuomone kodėl lietuviai vis dar vangiai puošia savo parduotuvių vitrinas, bei keliomis įžvalgomis, kaip būtų galima išnaudoti vitrinas šventiniu laikotarpiu.

Kike teko pastebėti, pinigų taupymas – ne pagrindinė priežastis, kodėl parduotuvių vitrinos per šventes atrodo taip nykiai. Išskirčiau dvi priežastis – išmonės ir fantazijos trūkumą bei organizacijos kultūrą. Daugeliui įmonių tiesiog neateina į galvą mintis, jog papuošta vitrina galėtų tapti efektyvia reklama ar net 24 val. per parą dirbančiu „pardavėju“. Puošiasi didieji prekybos centrai ir šiek tiek prekybininkų, kurie pardavinėja kokias nors prekes, tinkamas dovanoti per šventes. Bet kodėl, tarkime, kirpykla negalėtų savo vitrinoje pasisodinti snieguolės, besišukuojančios prieš veidrodį ir Kalėdų senelio su dovanų kuponu grožio paslaugoms šioje kirpykloje? Tokiu būdu ne tik miestas pasipuoštų, bet žaisminga vitrina pagyvintų bendravimą tarp kirpyklos klientų ir kirpėjų.

Komentarai per Facebook