Ar verta būti lojaliu klientu? | Marketologai

Ar verta būti lojaliu klientu?


Donatas Jonikas prieš 2 years nėra komentarų .

Delfi 2013 m. balandžio 29 d. pasirodė straipsnis “Ar verta būti lojaliu”, kuriame žurnalistė Kamilė Baubinaitė su vartotojų lojalumu susijusiais klausimais kalbina rinkodaros ekspertus. Būti ištikimu klientu šiais laikais – prabanga. Skirtingi gamintojai vienas po kito vilioja plačiu asortimentu bei specialiomis akcijomis ar pasiūlymais. Šie taip pat turi savo kainą: nuolat skirtingus produktus ar paslaugas besirenkantis vartotojas praranda kai kur siūlomas lojalaus kliento privilegijas ar tiesiog švaisto savo laiką. Kaip elgtis naudingiau – tapti lojaliu pirkėju ar kaskart ieškoti geresnio pasiūlymo?

Mielai pasidalinau nuomone ir apie tai, jog nuolaidą gali pasiūlyti bet kas, jeigu tik kaštai leidžia, tačiau verčiau klientui siūlyti išskirtinę patirtį ar produktą – tuomet jis sutiks mokėti ir daugiau. Tiesa, reikia atsižvelgti ir į siūlomą produktą – jei žmonės jautrūs kainai, tuomet išskirtinius pasiūlymus teikti reikia. Yra tam tikra produktų dalis, kur žmonės yra jautrūs kainai – kaip sakoma, prisirišimas prie nuolaidos. Tai priklauso nuo to, kokį produktą ar paslaugą kuri – galbūt jei tu nesuteiksi nuolaidų sistemos, tai tau nei pakenks, nei padės ir viskas bus tvarkoje, bet tam tikriems produktams, jei neduodi nuolaidos, o tavo konkurentai duoda , tai automatiškai minusas žiūrint vartotojo akimis.

Visą straipsnį, galite perskaityti čia.

Komentarai per Facebook