Pirmoji įmonės reklama – neverta skubėti | Marketologai

Pirmoji įmonės reklama – neverta skubėti


Donatas Jonikas prieš 3 years nėra komentarų .

Daugybė įmonių visai nesireklamuoja, tačiau yra pastebimos, turi pakankamai klientų ir nuolat auga. Akivaizdu, kad ne visuomet vos pradėjus verslą būtina išlaidauti reklamai, pinigus geriau skirti prekių ar paslaugų kokybei. Apie tai Mato Miknevičiaus straipsnis “Pirmoji įmonės reklama – neverta skubėti 2015 m. sausio 19 d. publikuotas „VŽ Premium“.

Publikacijoje pasidalinau pastebėjimais iš savo konsultacinės praktikos, jog kartais verslininkai džiaugdamiesi klientų gausa atsisako reklamos ir taip savotiškai kasa sau duobę. Reklamos specialistai teigia, kad reklamuotis pasiekus verslo piką kaip tik reikia – tuomet ir pastangų, ir išlaidų prireiks mažiau, bus galima ugdyti pirkėjų lojalumą. Kaip tik tokiu metu reikia galvoti apie ateitį. Kiekvienas produktas ar paslauga anksčiau ar vėliau pasieks brandos stadiją, pardavimai ir pelningumas po kurio laiko ims kristi. Tad jei dabar yra klientų ir pajamų srautas, kodėl nepasistengus įsitvirtinti lyderio pozicijoje? Nereikia pamiršti, kad situacija rinkoje, mados ir vartotojų įpročiai dažnai keičiasi. Nežinia, kaip bendrovės rezultatus pakeis staiga atsiradę konkurentai ir jų reklama, tad labai svarbu naudojant reklamą ugdyti lojalių klientų bendruomenę.

Komentarai per Facebook